Thursday, November 25, 2010

Carta Cantik & Handsome.

Tajuk ni memang bukan pasal lesbian tapi saya sedang memuji beberapa insan yang saya memang kagum dengan kecantikan ciptaan mereka oleh Allah yang Maha Esa. Ada yg anda kenal & mungkin tak kenal.

Aduhhh, saya yg perempuan ni pun rasa insan² ini handsome & cantik.

Walau bagaimanapun, kecantikan itu adalah sesuatu yang sangat abstrak. Mungkin saya kata cantik, tapi ada yang kata tidak. Apa² pun, korang tengok la sendiri.


Gadis ini yang bernama Ika adalah owner kepada Radiusite yang jual shawl online cantik²

Siapa tak kenal Wardina Saffiyah yang bertudung ayuuuuu!

Seorang blogger bernama Fatin Liyana [http://www.honeykoyuki.blogspot.com/] bersama kembar yg handsome - Aidil Zafuan (kanan) & Zaquan Adha (kiri)

Siapa yg saya nak pilih antara Awal Ashaari & Scha Al-Yahya?
Actually, I choose Awal Ashaari. Kalau anda semua perasan drama² lama Awal, or filem lama dia, muka Awal tetap sama. Tak makan dek masa. [Apa petua Awal?] Plus, suka dengar Awal berceloteh, sangat fluent. And, saya memang suka lelaki berlesung pipit.

Saya sangat suka gadis ini. Myra.

Ini adalah Sonu Nigam, my favourite singer. Muka babyface tapi beliau suka tutup ke-babyface-an itu dengan suka mengubah style rambut nya. Apa yang best pasal Sonu adalah suara beliau saaaaaaaangat sedap. Dan beliau suka mimik suara orang. Sangat terer!

Beliau adalah seorang kawan. Raja Muhammad Fareez or Reez.

Pasangan suami isteri ni adalah best friend saya, Iqbal Hareez & Syafinar, bersama baby boy mereke, Aisy Harraz Altamis. Pilihan saya adalah..........Aisy! Hahahaha handsome kan budak kecik ni?

Tidak dilupa, Raja Muhammad Nazrin Shah a.k.a Yayang. Lebiyu!

Nora Danish sangat natural cute!


Saya juga suka Ayu Raudhah dalam drama Manjalara, sebab dia saaaangat cantik bila bertudung.
Kakak dia, Rozita, pun cantik ketika bertudung. Awww....



P/S; Saya suka Tiz Zaqiyah hanya dalam Nur Kasih. Sangat ayu, cantik dan lawa bertudung. Ada lagi nama tak disebut? Ada. Ada? Ada. Ada? Ada aku kesah? Hahahahahhaha....

2 comments:

Pieh Rizfie said...

haiiiiii...slam persahabatan...jenguk2 my blog ye
http//:pieh-sigadisbiru.blogspot.com

Pieh Rizfie said...

haiiiiii...slam persahabatan...jenguk2 my blog ye
http//:pieh-sigadisbiru.blogspot.com

Post a Comment