Wednesday, November 24, 2010

I hate Celcom


Entah kenapa, tak best langsung bila dengar bunyi mesej.
Dah dekat 2 ke 3 bulan, asyik bunyik je henpon ni.
Patotnya saya happy, sebab dapat mesej.
Tapi...kalau da mesej tu bukan encik boyfren yang bagi?
Kalau mesej tu bukan pasal nak bagi 'durian runtuh'?
Kalau mesej tu sampai masa saya tengah tunggu encik boyfren mesej?

And the rest of your post here
Ni mula la nak membebel ni...hahahahaa.

Biasanya henpon Nokia saya ni akan berbunyik bila encik boyfren mesej.
Tapi beliau jarang menulis mesej jadi jarang la berbunyik.
Apa yang menyebabkan kebengangan adalah, mesej yg sampai adalah daripada Celcom & kadang² dari sumber mana² tah.
Kalau takat nak tanya pelanggan pasal servis ke apa ke, bole diterima lagi.
Ada pasal seks la, pasal cinta la, pasal masak la, pasal macam² lagi.

Baaaaru je kejap tadi, mesej sampai.

"Buntu? Tidak tahu apa yang ingin dimasak hari ini? Sila taip ...blablablabla"

Benda² ni suma dah serupa spam dalam inbox henpon.
Mesej pagi ni better la dari yg sebelum² nya.

Bukan saye sorang je yg kena. Housemate saya pon kena jugak. Tak tau la org lain kena ke tak.
Dia pun pakai Celcom. Bila dia mesej tah apa² tu, saya kompem dapat.
Bila saya dpt mesej tah apa² tu jugak, dia pun kompem dapat.

P/S; Apa cita ni Celcom? Tah suka la macam ni...mengganggu emosi.
Kadang² tengah happy² dapat mesej pasal seks la, macam² lagi. Tak best langsung.

No comments:

Post a Comment