Monday, November 29, 2010

Memujuk Ayang


Bertengkar dgn Ayang, tapi Ayang malas nak layan saya.
Saya pun tah kenapa tah, carik pasal je. Tapi malas nak panjang² cerita.
Hari ahad berlalu tanpa Yayang membalas mesej saya.
Kecuali Ayang menjawab panggilan dari saya selepas saya called 2 kali.

Sampai ke rumah sewa dengan adik², saya pun meng-online-kan diri.
Tengok² Ayang tak online pun.
Macam biasa, bila on je Facebook, saya terus tengok previous latest status or news daripada rakan² lain.

Terbaca status daripada Syahirul[dot]com ni.

[Click the image to enlarge]


Em, macam best je ni. Sweet je. Boleh jadi bahan nak pujuk Ayang. So, saya pun terus je save image as.. dan upload gambar tersebut ke wall Yayang.

[Click the image to enlarge]


Inilah gambar tersebut.


Selepas beberapa ketika, saya tertidur mati, tak sedar sampai ke pagi. Sedar² dah pagi. Laptop pon dah mati sendiri. Tengok henpon, telah di-misscall sebanyak 4 kali oleh Yayang. Em, em, betul² penat saya. Kenapa penat? Tengok previous post, Sayonara Wani....

Pagi ni, online sekejap guna henpon, tengok² Ayang da comment di situ.

[Click the image to enlarge]

Terus-terusan saya like di situ dan menaip sedikit di situ. Awww..mood beliau sudaa okay! Dan Yayang call saya tadi ;) rindu....


P/S; Sanggup menolak tawaran kursus kejurulatihan yang ditunggu² kerana sesuatu yang lebih penting. Demi mu oh Kursus Induksi. Aktiviti hari ni, kena study! 1 Disember ni Ujian Akhir Kursus. Awww..bosannya.

P/S/S; Thank you, Syahirul[dot]com. Thank you, Syahirul[dot]com. Thank you, Syahirul[dot]com. Thank you, Syahirul[dot]com. Thank you, Syahirul[dot]com. Hehehehe..

2 comments:

syahirul said...

Salam.. thanx 4 credit...

all the best for ur life..

may ur relationship happily ever after..

jgn lupa syukur pada yg Esa..

hanya Dia yang kekal abadi :)

syazana said...

Waalaikumsalam~

Oh thank you singgah sini..
Yeps, you are welcome.

Thanks fer the wishes too ;)

Aaaminn..

Post a Comment