Tuesday, November 30, 2010

Dapat Award?

Eh eh saya dapat award lah. Interesting Blog Award pulak tu. Huhu, tak sangka, cempedak jadi nangka. Dah lama rasa nya takde orang tagged saya untuk dapat award² blogger ni. Anyway, kita layan....

Inilah sticker Award tersebut sebagai bukti. And http://http://zakmalstory.blogspot.com/ yang telah memberikan saya award ini.


1-- http://zakmalstory.blogspot.com/ di mata anda.

Blog ni tentang Zati, penulis yang berkongsi tentang kisah hidupnya. Menarik untuk dibaca. Layout pun kemas. Macam orang nya jugak, ahax. Sebab tu Cik Zati pun dapat award ni. Macam saya.


2-- Nama blog anda dan kenape anda letak nama itu?

Nama blog saya sebelum ni - Dont Eat Your Parent. Hahahaha. Gilos. But now, nama blog saya adalah Syazananism. Itu bermaksud segalanya tentang saya. Apa yang saya nak tulis adalah daripada pandangan saya sendirik.


3-- URL blog anda dan dari mana datangnye idea itu?

http://budakgomok.blogspot.com/ adalah blog saya. Ada ke orang lain lagi yang guna url ni? Olo....jangan lah ada. Hehehe. Budakgomok tu berasal dari buah fikiran saya sendiri. Nak buat email dari Gmail. Then terus create blog guna url ni. Tapi masa tu saya belom gomok lagi. Masih kurus. Agaknya sebab budakgomok ni lah kot, bila sebut banyak² kali, daripada saya kurus, teros jadi gemok tak kurus². Pastu, orang yg dengar nama budakgomok, terus gelak sebab...sebab..kelakar..


4-- Apekah kaedah dalam penulisan blog anda?

Kaedah syazananism. Itulah dia. Apa kaedah syazananism tu? Kaedah saya lah. Saya tulis ikut cara saya. Saya menggunakan keyboard laptop saya atau PC mama saya.


5-- Ape perasaan anda bile tengok blog orang cantik dan menarik sedangkan blog anda tidak. (kadang-kadang blog sendiri menarik tapi merendah diri)

Wow, wow, wow, sorry, I think my blog is cantik okay. Hahahhahaha, joking. Sebenarnya, hati ni rasa jealous amat bila tengok blog orang lain yang cantik & kemas. Bila tengok banner orang lain yang lebih menarik dari saya. Apa nak buat? Saya punya pon okay jugeee, thihihii ;)


6-- Bilakah blog anda diwujudkan?

Approximately pada February 2008, masa tu konon² nak jadi penulis blog yang hebat tapi..um, um, nasib tidak menyebelahi. Dulu ada post tapi saya telah kemaskini blog ni dengan mendelete semua post yang lalu & bermula semula. Semangat saya semakin waja & inilah hasilnya.


7-- Siapa orang pertama yang tahu dan menjadi follower anda?

Shiapa ek? Jap, jap, lupa ingatan. Sebab blog ni dah lama wujud. Adlah beberapa kawan tapi mereka pun dah tak aktif ladi menulis blog. Mungkin mereka belom dapat "nur dari mentol" macam saya hihik.


8-- Sila tag orang untuk menerima anugerah & serahkan syarat-syarat ni.



Tak tau nak bagi sape.


Ok, Zati, dah siap, thanks a lot! Really. Bertambah satu post saya bulan ini, So, kawan² yang telah ditagged, apa lagi. Sila lah ambik award ni.

P/S; I looooove blogging.

2 comments:

tengkorakemas said...

Dont eat your parent? mcm mana boleh dtg idea tu dulu?he

syazanism?nice :D

I see that you are Man U fan..glory glory Man Utd!
awal pagi nanti Man U vs West Ham utk suku akhir Carling Cup

syazana said...

kwn yg bagi tapi mcm x best so...ble da start wat azam baru, tu yg tukar jadi syazananism..

(^___^)

x dpt tgk sbb ade kursus induksi
baaaaru je balik ni

Post a Comment